Antigon och jag, vi är goda vänner fast en lite olika.

Heey

Igår va kvällen skit seg och alla va hos Fredrik.
Det var skit dålig stämning och dom flesta va sura,
så man blev helt enkelt typ deprimerad.
Så jag och Antigon bestämde att vi skulle gå.
Kvällen fortsatte hos Antigon med She's the man och Bring it on.
Det var mysigt!
Vi åkte förbi statoil och köpte svull också.
Kvällen blev räddad igen. Tack vare Antigon. Hi hi.
Nu är jag hemma och julstädar, eftersom det är julafton imorgon.
Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Antigon

OMFG VILKEN FUL BILD PÅ MIG! JAG SER UT SOM ETT MONGO! :@

2008-12-23 @ 20:26:00
Postat av: Gabriel

SJÄLVMORDSBOMBARN!

2008-12-26 @ 19:32:23
Postat av: Andrea

moget..

2008-12-27 @ 19:57:25
URL: http://minbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0