idiot på bussen

Tjenis.
Idag har ja jobbat och sånt. De va roligt, fick typ lägga vip kort i olika rum och lite sånt. Trevligt Treviligt. Sen när jag skulle åka hem satt pappa där på tunnelbanan, så vi åkte tillsammans. Sen när vi sitter på bussen så säger han att han har hittat en mobil. Då ringer den och jag svarar och så är det någon tjej som har tappat den. Så jag åkte mot vällingby för att ge tillbaka den. God hjärtad som ja e (a) Ha ha. Hon blev glad, alla blev glada typ. I vällingby mötte jag Lusse som skulle träffa Antigon. Sen så kommer Jeppa. De va riktigt trevligt. Sen kom hanna och hon va längre än mig ! ha ha, fett stolt hon va. Så vi snacka lite och sen så va ja tvungen all gå så då gick jag till bussen för att åka hem. jag satte mig längst bak, där satt också en gubbe. Han va jätte röd i ansiktet, men iaf. Sen går det på två blattar och sätter sig kanske 4 säten fram och typ små bråkar på skoj, ni vet lite sådär omoget. Och då kollar gubben på mig och ba "Vafan e dom bögar eller!?"  ja ba " vene" Han ba " jävla idioter asså. ska mörda dom" sen så efter ett tag så sa han "Utländska idiot jävlar ska slå er" och massa sånt. Sen så tog han upp en kniv och satt och smekte den. ja ba shit typ, idiot? Sen när blattarna gick av så sa han " jävla kuk hor ungar alltså !" jag säger bara orka. Men nu pratar jag med Malou i telefon, eller inte längre för hon la på. Ska byta om snart och bege mig till Malou så ska vi åka till gymmet. byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0