du var för bra för att var sann

Ni fick mig att hoppas, ni fick mig att inse.
Att jag och han, var menade för varan.
Fyfan vilket svek, allt va bara en ända lek!
All min tid för dig var förfan totalt bortkastat.
Allt jag har gått förlorat, betyder ingenting längre för du har en annan tjej.
Jag betyder inget längre, fyfan va ja e ledsen.
Du tog mitt hjärta och fanns där, nu e du bara helt bortblåst.
Du sa ingenting till mig, lät mig få reda på det av någon annan.
Ja vill av hela mitt hjärta säga att jag hatar dig.
Kan verkligen inte säga att jag älskar dig.
Gush, du ljög hela tiden från fucking början.
Jag förstår inte vad jag sitter och säger för du betydde som fan mycket.
Ja gråter på en fredag kväll, mina tårar går till dig.
Du lämnade mig helt ensam, mitt hjärta är krossat tack vare din tjej.
Om ni har de bra, ska ja bara säga du har finaste killen. Kom ihåg det. h***
Im happy for you. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0