CampRock

Hejsan hoppsan . idag gick ja upp halv elva för att se CampRock. Den va skit bra och Joe e fett snygg. *dör enaning* ^^ aah och nu är det helg . hippie ! men va ska man göra ? kanske drar te lövsta or something ikv. MYS! ;);) haha . aja men de vva väl ingetning mera om helgen än så länge iaf ...Haha btw nu har mina ögonbryn växt fetttttt mkt . MEN de e för att jag ska låta dom växa och forma om dom . hihihihi.

Ps: måste ba skriva d här.  Ja tycker de e fett fegt o snacka skit bakom ens rygg. Om ngn har nått att säga säg de till mig, tro mig ja kan ta skit. Varför skulle ja bry mig om vad ni säger till mig? Ja går med onoppade ögonbryn i skolan, ja har inte allti speciellt fina kläder i skolan, ja går osminkad ibland i skolan. vet ni vrf ? ja har ingen där att ha en andledning till att fixa mig för.  Så nu har ja sagt de . have a nice day . bajsbajs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0