§ i love you

Okej, äum... vart ska ja börja ? Jo idag tänkte vi (jag , lisa , antigon och malle<3) kolla på bio. men de blev lite sent och sånt dära. Och nu har allting bajsat sig. Du har ngn fucking brud o jag e totaly alone. Aja ja ska fan inte deppa för de e du inte värld (not) Men gush vad ska ja göra. Tror ja tar en ducsh och sen går ut med mina älskade vänner. Hoppas antigon oxå kan hänka, dom får mig att må bra. bara så ni vet tjejer ja räknar er som bästavänner. Malou du e ju lite speciell för mig <3 snart 4 år som bästisar . I love you , kan inte beskriva men ja måste verkligen prata med er .
Så nu ska ja försöka lägga allt bakom mig ( inte lätt ) men ja e stark, ja kan klara det !
Förlåt om ja har börjat skriva tråkigt i min blogg men ja mår snart bättre och kommer igång igen <33333333 bajsbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0