kändisar i stan

sho där ^^
Idag va jag,  malou, lisa och antigon i stan. de va skit trevligt att va allihop och så . när vi va ute och gick vid åhlens så såg vi en från idol 2008 . Ja har gjömt vad han heter, men han e typ kock och har llångt skägg ;p
Sen när vi e på drottning gatan så såg vi Alice, Anna och Jesper oxå från idol 2008. Fett nice, nu för tiden ser vi alltid kändisar , förra gången vi va i stan såg vi Johan Glans. Och förrförra gången såg vi Björn Gustafsson . Nice ju :) nu för tiden är de ju skit mkt kändisar i stan .
men men.. vi hade skit mysigt och jag köpte en svart kort kofta . och två par trosor.

aah men då va de väl inget mer. Eller JO JUSTE ! när vi skulle åka hem så såg ja två bögar som va skiiit söta. och ja ba " aaw va söta dom e " då kolla han på mig och peka fuck u , Hahaha , snacka om adhd.
hehe men jag vet inte vad som händer ikväll men ska väl ut m mina tjejer antagligen ;) Snart ska ja käka tror ja oxå .. peace and love.... <3 bajsbajs

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha han vi såg först från idol har inget skägg ;o psykobarn :) <3

2008-10-11 @ 19:56:13
URL: http://lisalindahls.blogg.se/
Postat av: andrea

det hade han väl ? ;o <3

2008-10-12 @ 12:29:58
URL: http://minbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0