musik

hellu again .

Idag i plugget va det fredag. Och vi hade musik., ja tycker faktiskt att de e kul. När man får spela m sitt band alltså, inte teorilektionerna med micke musik i 40 minuter -.- ' kräks .... =)
Äum i min grupp äre typ Jag - sjunga , Malou - elgitarr , Emily - trummor, Kicki - bas, Rayen - keyboard . yäy , vi spelar my heroine - silverstein.

Idag har jag efter skolan varit med Lisa . vi gick hem till mig och gjorde varsin macka , sen kollade vi på en film . The Holiday . Den va skit bra , och Jude Law e så jävla snyggggg ! hihi , aja sen efter ett tag så kom malou och vi typ snacka massa och sånt . Sen åkte dom hem o käkade och jag duschade, sen så kom dom tillbaka och då åkte vi till statoil och handlade svull för att sedan bege oss till mig för att glo film . Vi kollade först på Dirty Dancing 2 , Diego Luna e fett het i den filmen. Sen kolla vi på A Cinderella Story o där e Chad Michael Murray feeeetttt heeeeet . haha lots of niiice gays ;)
ömh aso håll me om att dom e heta !? ^^
Aja btw så ska vi typ sova nu , lisa ska sova över . kl e halv 4 och vi e skit trötta .... peace and love <3 bajsbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0