sjuk igen

hallå där everybodey .
nu sitter ja vid TV:n och tittar på simpsons . jag e sjuk igen, har feber och de e fett ensamt hemma. Men de e skönt att va själv faktiskt , ska typ snart göra te. Öhm , har kollat på typ top model, men nu går det ingenting roligt. Funderar på att sätta på en film men ja har sätt alla vi har . hehe . ;)
ja har typ ingen lunch hemma heller tror jag inte.
Omg vad hemskt . De e en sån här Aids reklam , från Afrika tror jag. Ärligt ja fattar inte, alla länder borde faktiskt ha tillgång till läkemedel . gush på den där reklamen kryper det flugor på barnen och dom e otroligt spinkiga. stackars ...

men jag e skiiit varm så ja ska väl ta o öppna ett fönster och sen typ fortsätta titta på tv eller någonting . Hare braaa .
peace and love <3 bajsbajs

ja har sånt här =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

GUD VAD JAG BLEV SUGEN PÅ POLLY NU :O

2008-10-16 @ 18:31:05
URL: http://amaandu.blogg.se/
Postat av: andrea

MOHAHAHHA :D ;)

2008-10-16 @ 18:47:32
URL: http://minbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0