skejjt or die

Hellluuu everybodey . ^^
Måste bara berätta att ja ljög om att ja skulle till lövsta i helgen. Jag va tvungen att skriva så för jag Malou och Antigon skulle ha en överrasknings fest för Lisa . Hihihi aso hon blev verkligen överraskad. Jag hade fått låna en lokal och där hade jag och Antigon lagat värsta maten (hennes favoriträtt) kyckling och klyft potatis. yummie ! Malou fick uppdraget att ta henne dit . Hon sa att det var ngn fest i den lokalen eller nått och sen när dom knacka på så blev hon fett orolig och backade bak rätt långt. Sen hoppade ja och Antigon ut med ballonger och konfetti och ba " GRATTIS ! " hon ba stog och gapade :) aw .
Sen fick hon iaf fram " men skulle inte du va hos din syster ? och du i lövsta ? " fatta att hon inte hade en aning =) . Men btw . sen hade vi skit mysigt och vi ba " förlåt lisa men det här kostade skiiit mycket så vi hade inte råd att köpa ngn present till dig" hon ba " nej men gud det behövs inte bla bla bla " Sen när vi skulle äta gick ja o hämtade ett paket o ba " klart du ska ha en present ! " Hon fick en lock / platt tång typ . hon blev jätte glad ! Så det blev fett lyckat. Sen efter det åkte vi till antigon och fixade sängarna och så , för vi skulle sova där , Sen gick vi till malou för att hämta sov grejer . Och sen ringde min älskade Trixie ! och så va ja såklart tvungen att bara säga hej och krama henne . Hade typ inte träffat henne på en vecka . omg aso :) jätte trevligt ! Sen såg vi en buss som åkte förbi med en speciell person på . sen drog vi till backlura en sväng. Sen bajsa vi hemåt ^^ skit mys ! Älskar er vekligen tjejer <3

Äum , ja måste ha råd med en ny bräda . Men ja kommer inte åka så mycker på den så ja undrar om dde e värt att lägga ut pengar på det ? Jag vill ju skejta men mina kompisar delar inte det intresset så det blir inte så mkt av det. Men de e nästan lite skejjt or die aso .,  Nej men de e roligt , jätte roligt och ja måste verkligen köpa ny skateboard . gush . aja love you all people  , nästan :) PUSS bajsbajs

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag älskar er fan ! var bästa helgen/dagen i mitt liv .

2008-10-06 @ 21:36:03
URL: http://lisalindahls.blogg.se/
Postat av: andrea

aw , de va det som va meningen :) <3

2008-10-07 @ 17:17:12
URL: http://minbaba.blogg.se/
Postat av: jiini

ja ville åka m dig. men du kan ju inte träffa mig : < <//////3

2008-10-08 @ 13:01:28
URL: http://cutewithouthee.blogg.se/
Postat av: andrea

sorry "/ <333

2008-10-08 @ 22:12:12
URL: http://minbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0