This is me

Haj Paj ,. xD typ ..

öhm , ja e fett trött kom hem från dansen för ett tag sen . de va fett kul idag, vi valde låt och sånt dära . aja men i skolan hade vi gymnasie grej igen. Aso jag får värsta paniken när ja tänker på gymnasium.. Men jag har från typ förra året från att ja va på öppethus velat gå på jensen. Men de finns flera, då e frågan: Ska man ta den som ligger närmst och e störst? eller ska man ta ngn som e längre bort för att komma bort från allt och alla ?  hm .. Aso jaag vill lära känna nya människor för ja e trött på dom flesta i mitt plugg. Alla leker så jävla tuffa 24 . Och de e skit töntigt , kan dom inte bara mogna ? Ja ska typ nästan gå där ett helt år . help me ! men ärligt varför ska ja bry mig om alla andra ? Det borde ja inte göra , borde skita i hur alla andra beter sig och va som ja e . Men även fast ja försöker så stör jag mig på dom . Tillexempel . De e en tjej som ALLA snackar skit om hela tiden till mig o mina polare , men sen ungås dom med henne på fritiden och sånt ? De e ju bara så jävla falskt ,. Kan dom inte bara erkänna att dom gillar att umgås med henne då ? Ni får inte status för att ni e med henne eller för att ni snackar skit om henne. Fett jobbigt ! Ja förstår inte , alla vill vara som alla andra ? typ ingen vågar klä sig anorlunda för då får man skit . Alla som klär sig " rockit " blir ju direkt stämplade som emos. Ärligt palla , ja e som jag e , skiter i vad alla tycker . Ja går efter vad jag tycker e snyggt . That's good huh ? ^^ aja ska sluta klaga . Alla har sina egna åsikter och ja tar ut allt ja tänker osv i bloggen  ;p  om ni inte enjoys that så sluta läs . höhö this is real, this is me. love or hate . lixom , hihi massa kärlek o sånt :)<3 bajsbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0