nu är det höst

Tjeeena , nu känner man verkligen att det är höst . Alla blir typ sjuka och folk har börjat andvända mössa, vantar  och halsduk. Vinter kläderna plockas fram och alla sommarskor och shorts och sånt plockas bort.
Enligt mig är det synd för sommarn är min livskraft, jag mer eller mindre hatar snö och kallt .
Snart kommer alla löv bli gula oxå . Ja gillar höstens färger men på sommarn är allt grönt och "skönt" sådeså...

bild tagen ur mitt fönster . inte så fint men alltså de e fortfarande grönt ^^

Hmm , idag har min dag bestått av att vilja åka till stan elr vällingby , men inte orkat för javene . Men allt blev iaf slappar dag . Men vill jätte gärna hitta på ngt ikv . Hjälp mig ju !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0