Ny Blogg

Hallo där. Nu börjar ja med en ny blogg because javet inte men den andra va grymt tråkig och helt cp namn. Höhö (y) .
Föredetta Blogg www.effecta.blogg.se
Men men, äum . Idag va ja hemma från skolan för d va hemstudiedag. Ja pluggade ingenting idag för att hade redan gjort klart allt . duvet man måste ju tänka lite . Im soooo clever . ^^ 
Men btw så idag halv sov ja i soffan typ till 3 . Skiiit skönt, ba ligga o inte tänka på någonting.. Jag kollade på någon tråkig film , typ 1939 hette den ;o handlade om första världskriget tror ja . Haha den va nästan svartvit . Not. men ändå typ skitgammal film .
Sen när ja piggnat till så stekte ja pankakor till mig o syster Julia . Wiho de va fett gott , ja e grymmaste på laga mat (a) . Sen efter det iaf så fixade ja mig lite och drog till lisa . Där har jag varit resten av kvällen och åt middag där . Hennes päron va inte hemma så vi köpte pizza och hade mys ju .
Sen kom malou och Antigon och vi hade roligt . Hihi , typ elr ngt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0