090419

Hello. Idag har Lisa och Malou sovit hos mig, trevligt värre. Vi va hos Fredrik igår med lite trevliga människor och hade de trevligt, sen drog vi där ifrån hem till mig och kollade på film. Sen så somnade vi, enkel förklaring på lördagen. Idag så gick dom rätt tidigt, och ja har mest kollat på tv idag, e skit utmattad så man orkar inte göra något typ. Men iaf sen samlade jag ihop mig och städade mitt rum. Duktigt tycker ja fan!

Och man kan inte låta bli att garva åt "knäckebrödsdansen" Haha awesome! på talang2009. De va så jävla kul, för er som missa det, kolla ! lägger upp videon. Pretty fun fan !


Kommentarer
Postat av: malou

bästa: när de knäcker bröden på varandras as!

2009-04-19 @ 22:41:51
URL: http://maalous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0