cause I'm bad, i'm bad

Hello it's me! Haha ja har inte uppdaterat eller nått på ett tag, pinsamt, nej ja skoja .Men ja har inte haft tid och de har ja inte nu heller såg ja. Måste ju sova, dagarna rinner iväg! De här är ju helgalet, men snabb repetering av veckan.

Jag har; jobbat i tre dagar, tjänat lite pengar lixom, och dom dagarna var ja sjuk (Jätte förkyld) typiskt att bli sjuk när man ska jobba, de är ju lixom redan tillräckligt jobbigt som det är. Jag har också proppat mitt huve fullt med PLU koder. Alltså koder till alla frukter,grönsaker,bröd,godis osv. Alla Alla Alla olika frukter och de har en egen fyrsiffrig kod. Och mitt minne är ju alldeles prima, ellerinte. Har också vart jävligt trött och har sovit väldigt mycket. De har ju vart skönt som fan. Sen så har ja träffat Patrik, Fredrik och Patriks flickvän. Vi har vart i stan för att leta efter balklänningar, och de va über mysigt, och så har de ju vart fett fint väder och supervarmt. Ett plus till gud!
Så har ja också varit på skansen hela långfredan, trevligt, trevligt. Min familj och två andra familjer va där för att de e tradition, haha och vi lyckas nästan alltid få tur med vädret. Yeppie. Sen så har jag iaf sovit över hos Antifjanti =), Då fick ja iaf sova ut en stund och äta massa onödig mat som ja igentligen inte alls behövde. Det gav mig en finne. Lagom till påsken sådär. Haha usch fast den är för övrigt typ borta nu. Tack mirakel kräm!

Och nu orkar ja inte mer men de e påsk afton , eller va det igår eftersom klockan är över tolv. Så typ GladPåsk och sovgott nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0