dagen innan dagen

Hej. Idag har hela dagen varit super bra, fredag, dan innan födelsedag och skitvarmt med sol. Kan de bli bättre? Jag har fått två presenter i förskott. Av Antigon fick ja ett presentkort på H&M 250 kronor, de e meningen att ja ska köpa den gul/vita bikinin som ja velat ha för det. Tack så hemskt mycket ! Sen så blev ja grymt överraskad. Aila hade min nyckel till mitt skåp (hon tar alltid den så ja e lixom van) plus att den hade gått sönder så hon skulle typ försöka laga den. Sen så skulle ja ta tillbaka nyckeln en snabbis för att hämta min mobil i skåpet. När ja går helt normalt till skåpet och låser upp och öppnar får ja värsta chocken. Hela mitt skåp är typ färgglatt. De låg skit mycket godis där inne plus en cola, ja ba " OH MY GOD " sen så låg de små lappar i hela skåpet där de stod olika saker på tex "sweet sixteen" , "Med blommor och med blad, vi firar denna dag hurra för andih idag" , " HAPPY BIRTHDAY" sen " XOXO SHAFTIGIRL" haha så himla söt ! tack så mycket.
Men imorgon är det den stora dagen, då ska ja nog bjuda hem några plus släkt på grill spätt kanske och tårta. De bästa är att vädret ska bli på topp typ 20+ eller nått. Me love April. Snart sommar snart sommar. Ska hjälpa till med maten sen ska ja träffa Lisa och Malou, så vi höres.   ciao


Ni vill verkligen göda mig :o love you alllllll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0