för kallt för att sola?

Hejsan. Nu har ja precis kommit ur duschen, ska snart troka håret och klä på mig lite kläder för att sedan gå till Malou. Vi ska typ sola om det går, de känns som de e lite för kallt för de men de kanske inte alls är det, vem vet ja har ju inte vart ute än. Lisa har vart och slingat håret är värsta exalterad för att se hur de blev. Säkert jätte fint hunny! Hon ska också komma till Malou och så ska vi göra fruktsallad och ah sola som ja sa.

Igår tänkte ja skriva ett inlägg, men de blev så jävla bedrövligt så ja kunde inte ens lägga upp det. Haha, massa klag av mig osv. Inte bra!  Idag har ja bara bostat tänderna 2 gånger hittils. Igår va det 4 och dagen innan de 5. Jag tror att ja håller på att få hål i en tand så ja försöker lixom dämpa den risken. Idag är det måndag, första lediga vardagen på påsklovet. Min sista dag innan ja börjar jobba imorn, de betyder sova tidigt idag. Ska iaf försöka!
Nu fick ja precis sms av patrik och vi ska kanske träffas ikv för ja ska få träffa hans flickvän Bea, ska bli rooooligt!

Men ja ska börja klä på mig och sånt nu så ja hinner göra allt. PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0