glöm inte vem du är

Hejsan. Jag har inte glömt att skriva, ja har bara verkligen inte orkat. Det är en jobbig fas i livet just nu. Haha yes låter totalt mobbat men så är de, de känns typ som att man e instängd i ett kolsvart rum och man ser absolut ingenting, och så hör man massa röster som skriker på en olika saker man ska göra. De e sista terminen, typ 7 veckor kvar på måndag eller nått sånt, och de e galet lite. Jag har inte betyg i engelska, vilket ja iaf inte kan förstå för ja pluggar engelska som en jävla idiot. De e bara helt enkelt galet jobbigt. Vare dag efter skolan har ja lixom typ somnat i soffan helt jävla utmattad. Det går väl över snart hoppas jag, kanske när de blir sommarlov. Aja, så ja är kanske lite off då och då. Så ni vet.

Idag har ja vart på BästIVäst i K-fem. Pretty fun. Många va bra, men ja tycker fel människa vann. Laila Bagge (stavning) från idol jurryn var där och lixom bedömde bidragen. Lite kul. Från vår skola va de då tracy och naomi som gick vidare. Men dom vann inte, de va ngn som sjöng "if I were a boy" hon va inte så bra. Men de gör väl inget. Efter det så åkte ja hem och kolla på lejonkungen. Love that movie! fan va man grinar, den e så himla bra!
Ja har förresten klippt mig, inte nöjd. Men ja skiter i de. vem ska ja leka fin för lixom? De e kortare än förut, de e typ 12 cm kortare. lite ovant men de e absolut inte slitet nu, de e skönt!



Håret e typ som till uppklippningen om ni ser var den är. De känns kort för mig eftersom ja alltid haft långt hår. Ja passar inte i de här alltså går ja i toffs så ofta ja kan tills de växt ut. perfa. Men ja går inte m toffs för att ja tror folk bryr sig utan för ja inte ska spy när ja ser mig i spegeln =) pussi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0