lång natt.

Hej eller gokväll eller va man säger. Klockan är typ snart elva och ja håller på att skriva ett arbete till idrotten om anorexi. Funny. Inte speciellt faktiskt, lite intressant kanske. Jag kommer inte sluta skriva förns ja e klar, vilket kan bli om en kvart, en timme, 4 timmar osv. Jag kommer alltså dö med ett annat ord (: Haha nej inte så men ja kommer bli galet trött. Jag orkar inte, redan nu. Men nu kom min lilla kisse, så söt ! Hon la sig breve mig i min säng, haha she loves me.

Imorn börjar ja kvart över 8. Jobbigt! Men det är fredag och de e ju lugnt och trevligt. Har svenska gramatik prov, de kommer troligen gå åt helvete, men vi börjar på en ny uppgift som ja ska sattsa på så ja får åtminstånde vg. Efter skolan ska ja dra hem till Lisa och klippa hennes syrra. Haha håll tummarna på att jag inte gör fel :) Sen skulle dom typ bjuda på middag och om det blir som planerat så ska vi spendera natten hos Antigon. Vilket ja inte hört så mycket om än men de lär väl snackas om de imorn. Haha ja älskar att sova över m er tjejer. Vi har alltid så kul =P Men ja ska fortsätta skriva tror ja, önska mig lycka till. puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0