lördag

tjabba tjena hallå. vi säger så. Tjena, idag är det lördag. sköööönt, ja har sovit ut idag och även gått och lagt mig relativt tidigt igår. Igår började kvällen hos fredrik, de va trevligt jag studsade studsmatta med Ollie och de va as kul, har tydligen inte gjort de på länge. Haha. Sen så ja gick vi till nått ställe och de va inte så roligt så vi drog hem, (ja, Malou och Lisa) på hemvägen mötte vi Adam och Jonas. Och dom följde mig hem medans Lisa och Malou tog en annan väg. Haha vägen hem va nog en av kvällens höjdpunkter, de va kul vi garvade och snacka massa. Sen kom Viktor, och vi snacka lite sådär sen så gick ja in. De va en väldigt förenkling av kvällen. Orkar inte dra den långa veriationen, men men.

Idag så ska jag träffa Malou, vet inte när exakt hon sa runt 4. Så då blir de väl antagligen då, va vi ska göra har ja ingen aning om och inte hon heller. Vi ska väl sitta på marken och stirra upp i himlen, Haha eller liknande. De blir myselimys, så ja de va väl de. Men lets höras sen.

Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0