påsklov

Heej ! Nu är det typ påsklov. Fast ja vet inte om man räknar att de börjar på måndag eller om de börjar lixom från att helgen börjar. Aja doesn't matter. Idag har ja haft det jätte lugnt hemma, bara tagit det lugnt, duchat, gjort ansiktsmask, fotbad, städat o möblerat om och smörjt in hela kroppen i mjukgörande kräm. De har har vart jätte mysigt faktiskt. Ja har även målat om mina naglar svarta igen. Måste fan köpa aciton eller va det heter. Tror ja gör de imorn. Men ikväll ska jag åka till Richard, Andrea, Felix och Axa. (alltså mina pärons kompisar och deras barn och våra gudbarn) Vi ska äta middag där och umgås lixom, tror vi ska grilla ;) Första grillningen i vår ! Nu får vi hoppas på att de inte snöar mer, aldrig mer snö ! Jag fyller år om typ 3 veckor, faktiskt om exakt 3 veckor. 25 April, undra va man ska göra då da. Det är mitt nästa problem. Haha



Annars blev ja nöjd med mitt rum, känns lite annorlunda bara men ja kommer vänja mig rätt fort tror jag. Kul att ändra lite då och då. Ja jag vet inte riktigt va ja ska ta mig till, det är så skönt med lov och det ska spenderas på bästa möjliga sätt. Om de e ngn ja inte träffar ofta ring mig då fan! =)
Gud man e så himla glad solen strålar som den inte har gjort de på tusen år. (haha poetiska lilla jag) Men ärligt de e jätte mys med sol och totalt blå himmel! Kanske borde gå ut och njuta lite ? Gör de ni me, pusso kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0