sicko

Hello. Nu är jag sjuk, hippie. Sjuk på lovet och grejer. Jag har jobbat igår och idag och så ska jag jobba imorn, även fast jag är sjuk, man vill väl ha money. De e ganska jobbigt men ändå lite roligt, man får träffa massa människor lixom.

Igår började jag klockan tio, LYX! Jag åkte till jobbet och jobbade, sen efter så köpte jag en stor latte och gick till västermalmsgallerian och kollade på lite olika saker, där träffade jag på mina lärare som satt och tog en kaffe på ett cafe, Soft! Sen så mötte jag Patrik, Bea och Fredrik. Vi kollade på balklänningar och sånt, och vi prutade till oss en stor påse med vinduvor. De va pretty funny. Han turken sa att vi fick halva priset typ 3,90 hg. Men vi "hade bara" en tjuga sen så sa han att han visste att vi hade mera osv. Han leta tillome i våra fickor. Men sen fick vi iaf massa massa vindruvor som vi åt på. De va mega mysigt faktiskt. Sen så åkte vi hem och träffades igen på kvällen, då va Charlie med också. Då tog vi det lugnt, satt o snacka i en park som ja för övrigt inte kommer på namnet på just nu. Men it doesn't matter. Mysmys.

Idag började jag åtta. Mindre lyx. Jag e ju sjuk också så de e extra jobbigt och de känns som huvet ska sprängas. Så efter jobbet orkade ja inte gå runt i stan. Tur att ja bara jobbar imorn också sen så får ja sova ut. yes! Sen är det bara vänta på lönen som ja får mellan 20 - 25 april. Perfekt som födelsedagspresent till mig själv. mihih.
På fredag är de lååång fredag, och då ska vi nog till skansen dit åker vi varje låååångfredag. De e typ värsta traditionen, vi åker me en annan familj, pretty fun. Om ja inte får gå in i aquariumet så kommer ja skrika ;) Nej men ärligt de e fett coolt, värsta crookodile. Haha nicenice, men nu ska ja duscha och sänka febern lite, pussilutt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0