sweet sixteen

Halloj. Igår fyllde jag år. De va nog den bästa födelsedagen hittils. Ja fick skit bra presenter och allt va bara kul o ah. Perfekt! Haha. Jag fick på morgonen när ja vaknade två presenter av Lisa och Malou för dom sov här. Dom kom in och sjöng och spelade gitarr (haha inte seriöst då da) Sen så fick ja paket som ja öppnade, två par t-shirts jätte fina och ett par skor som ja önskat mig. tack ja blev jätte nöjd, älskar er! Sen när ja kom upp till mamma o pappa så fick ja ett kort där de stod "Grattis på 16 års dagen. Du får köpa: 2 par skor och 1 väska Puss och Kram mamma och pappa" Så de har ja ju ännu inte köpt men ska göra när ja hittar nått riktigt fint. Lisa o Malou käkade lunch här och sen drog dom hem för att fixa till sig lite. Sen kom dom tillbaka med ett colage som dom hade gjort, jätte fint! så söta.. Sen så kom mormor också och av henne och morfar fick ja en parfym och sminkborstar, bara saker ja behöver. tack så mycket! Parfymen luktade jätte gott, de va Christina Aguilera Inspire. jummie. Sen så fick ja ett skissblock av min syster som de e tänkt att ja ska rita mina egna design kläder och skor. Önska mig lycka till. och tack syrran de va jätte fint. Ja bjöd på lunch och fika och de va jätte trevligt tyckte ja.

Senare efter middagen som va pizza till alla utom mig som inte gillar pizza, ja käka räksallad. GOTT! Då drog jag Lisa och Malou ut och träffade Pontus, Leo och Jimmy. De va skit trevligt faktiskt, inte så livat men mysigt och trevligt. Så firade dom mig lite och sen så gick vi hem och kollade på film. MysMysMys.

-Tack alla ni som sa grattis och tack för alla presenter. Älskar er ♥♥♥


På morgonen när ja fick presenter av Lisa och Malou.

Skorna ja fick av Lisa och Malou.

Jag Lisa och Malou fullt super snygga. (not) ;D

Colaget ja fick av Lisa och Malou. (stavas colage så?)
Love yah

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ingen ny tumstock detta året då? ;D

2009-04-26 @ 20:24:06
URL: http://amaandu.blogg.se/
Postat av: Andrea

HAHAHAHHAHA nej en trave gamla böcker bara ;D

2009-04-26 @ 21:08:37
URL: http://minbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0