två dagar

hello. Nu har ja inte skrivit på ett tag igen, inte bra .. igår så jobbade jag kväll, very jobbigt ! ungefär vid 7 då kände ja hur tungt huvet började bli och ja hade varken ätit eller druckit speciellt mycket under dagen. efter en timme i kassan med alla olika koder och allt så blir man fan totalt hjärnskadad, det är skitsvårt att veta allt. Men det flöt väl på under kontroll. Om två dagar fyller ja år, då blir de sweet sixteen. Ja längtar.
Jag har jobbat på som en jävla idiot i engelskan så mamma ska köpa en bal klänning åt mig, thank you! och juste, jag fick GGGGGGGGGG PÅ ENGELSKA NATIONELLA. Ja hoppar upp och ner av glädje, typ haha.

Vet inte har inte så mycket att säga precis men igår hade vi No prov och idag hade vi matte nationella och imorn har vi musik prov. Kommer faila så jävla mycket på musiken men de skiter ja fan i. Gör fortfarande glädje skutt över engelskan. Men ja ska dra nu och träffa Patrik and Olof. Ha en trevlig kväll juh :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0