designer

Hola, sitter och ritar lite. Håller på att typ komma på nya ideer till nya skor, de är inte lätt men ibland så kommer man ju på skit mycket. Pappa ska kolla upp ett ställe där dom tillverklar skor och så ska vi typ åka dit och så ska ja visa typ några av mina skor och så, och få tips och kanske så om man har tur tycker dom någon av mina skor va bra och ah tillverkar dom. Det tror jag förståss inte, önsketänk lixom. Men de vore jävligt häftigt, men de kommer aldrig hända. Men ah.. Funny.

(klick)


Kommentarer
Postat av: Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor bränner fastän de inte riktigt existerar

Hejhej :)

Nytt inlägg i min blogg

" jag vill bara leva successivt, du som känner mig har du nånsin hört något positivt? "



Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor bränner fastän de inte riktigt existerar

http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se

2009-08-30 @ 15:40:44
URL: http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0