Det är bara halloween en gång om året

Tja, har som ni kanske läst tidigare glott på E hela dagen. Där va det nått random program där dom snackade om mode och sånt, där tog dom upp det här med goth stilen. Visst okej om man är ljushyad och har svart hår. Men måste man spöka ut sig så jävla mycket? Så sa dom ungefär och jag håller med. Om jag ser en goth rockare på stan blir jag typ rädd på riktigt. Det är halloween en gång om året då ska man se ut som spöken, men är de meningen att man ska skrämmas året runt? Tänk på alla barn osv. Nu menar jag faktiskt inget illa jag säger bara vad jag tycker plus att visst är det snyggt med nitar och svarta kläder, men come on... De blir överdrivet. Ciao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0