Första dagen i bromma

Nu är första dagen äntligen över, vi har fått klasser, skåp (överskåp!!), scheman osv. Jag va otroligt nervös över vilken klass jag skulle hamna i men jag kom med Lisa och Malou och de känns såklart guld. Så min nya klass heter E1A. Klassen är helt okej har ju inte pratat med alla än men det kommer så småning om. Första dagen började vi tio och slutade runt kvart i tre. Vi hade diagnosisktprov i matte för att kolla kunskaperna och jag hade glömt det mesta så tror att jag hamnar i en av de sämre grupperna. Haha. Men annars va de okej, schemat e okej och maten är defenitivi mycket bättre än i gamla skolan. Det ända problemet är att jag kommer gå vilse i alla koridorer. Får rita en karta. Ciao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0