fruktigt


Hello, sitter i soffan (som vanligt nu för tiden) är man sjuk får man vara en soffpotatis. Jag har precis gjort mig en liten fruktsallad fast det är bara med äpple och vindruvor. Supersmarrit. Jag ska inte till skolan imorn heller för att jag har feber, skulle aldrig palla sitta i skolan och ha ont i huvet och ha feber och grejer. No way.

I september ska jag försöka jobba mycket för jag behöver verkligen pengar. Och då får jag studiebidrag också, lucky me. Jag har bestämt att för studiebidraget ska jag fixa iordning mitt hår ordentligt. Får se hur de blir, klippa och fixa fixa. Ska bli kul. Men nu ska ja käka min äppelvindruvs sallad. Sovgott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0