i utkanten av vällingby

Nu har jag typ kommit hem för en stund sen, va med Malou och jasmine. Vi satt och snacka i ett område lite utanför vällingby. De va as nice faktiskt, kul att lära känna bruden bättre ju. De va as kallt ute men vi hade trevligt iallafall. När vi skulle gå mot bussen möter vi även hennes kompis Alexis, nicenice. Ja o Malou köpte klubba medans vi väntade på bussen, me love och ja de va min kväll. Hur va er kväll? Längtar ni till skolan imorn? Haha de gör inte jag. Har bara två lektioner ändå så de e väl lungt. Men jag ska sova så hörs vi. Nattinatti ♥

De va så jävla kallt ute så ja fryser fan fortfarande. Då ere skit bra att man har mormors mössa. Haha. Nej men kan man bli hetare? Osminkad i mormors mössa. Jag gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0