kom just från vällingby

Hellu, nu kom ja precis hem från vällingby, syrran fyller år imorgon så vi ska fira henne idag med mormor, morfar och farmor. Det blir tårta och grejer. Grattis ♥ Idag har jag inte gjort så mycket annat bara tagit det lungt. Och sen blir de party då när folket kommer. Imorn är det skola igen och jag börjar tio i nio. Fett tidigt. Men ja ska kanske hjälpa till att duka så, så vi hörs, Ciao

Idag i vällingby köpte jag mig lite saker som jag kände att jag inte hade råd me. Kändes skitbra! Det blev första Twilight boken, filmen e ju så jäääävla bra så man måste ju bara läsa boken. Har hört att den ska vara bättre än filmen för att de e mycket detaljer osv. Självklart man ska läsa. Sen ett par ballerina skor från Indiska. Tyckte dom va ur söta alltså. Håller ni icke me? Och sen bara en tidning, Elle, trendbibeln haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0