Rastlös

Nu sitter ja i mitt rum och har så jävla tråkigt, jag typ laddar ner mina låtar från spotify till min ipod. Alltså jag vet inte vad ja ska göra? Vad kan man göra? Jag e sjuk, de e tråkigt. Jag ska iallafall duscha snart för jag känner mig otroligt ofräsh. Efter det tror jag att jag ska fixa mina fötter och mina ben lite och kanske sätta mig ute en stund. Det är ju ganska skönt väder. Man ska passa på när man kan.

Om du är sjuk kan du..
  • Duscha av dig alla äckliga baktierier
  • Sedan göra dig allmänt fräsh, då brukar man må bättre. Te.x. Måla naglarna, smörja in sig me mjukgörande, göra ansiktsmask, fotbad, be någon massera dig eller annat skönt.
  • Om du har en hängmatta/hammock eller liknande, lägg dig där och läs en bra bok.
  • Ta ett stort glas vatten med is och gå ut och sätt dig i solen och bara va.
  • Mys ner dig i soffan framför en bra film. (inte det bästa när det är då fint väder)
  • Eller bara sitta i en stol, solstol, hängmatta, hammock, gräset och lyssna på musik. Nice ju!
De är ju lite olika saker man kan göra, men sitt inte inne på rummet som ja gör nu. De e inte bra. Om man har en bärbar dator kan man ju ta me den ut och sitta och blogga, kolla på kläder/skor, läsa på olika sidor osv. Bara man sitter ute i friska luften. De ska jag göra efter en dusch. Ciao Bella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0