sömntuta

Igår kväll skulle ja skriva ett inlägg men jag somnade framför datorn och när jag blev väckt så hade jag glömt att jag skrivit så ja ba stängde ner allt och stängde av. Idiot alltså! Men anyway igår va det ju The Voice och de va inte så kul, de va nästan inga bra låtar osv. Dessutom var det överflödigt med blattar och über fjortisar. Mina favoriter. Och vi såg Kissie, hon va ungefär lika tråkig i verkligheten som på bild. Inget att hoppa upp och ner för direkt. Men jag har inga bilder eller nått för dom har Amanda, får tvinga henne att skicka dom sen. Idag ska vi typ till stan, fast vet inte om de e okej me mammsen än, har ju typ fortfarande denna jävla halsfluss som aldrig vill väck från min hals. Vi får se hur de går me de. Ciao

Tog denna från Amandas blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0