vällingby shoppat

Igår hann jag inte skriva nått inlägg när jag kom hem för mammsen hade köpt en film som vi började kolla på och den e fem timmar lång. Tracys hämnd heter den, den e spännande. Jag har läst boken på engelska skitbra. Men vi kollade inte klart igår för det blev försent så vi ska kolla klart ikväll kanske ? Men anyway. Igår köpte jag inte så mycket. Ett skärp, två par trosor, en bh, och kollegieblock till skolan. Måste köpa en pärm också. Men jag känner mig äcklig så ska hoppa in i duschen. Hejdå så länge ♥

Snuttisar och jag

Snygga skärpet från Gina Tricot 99:-

Knall rosa bh från H&M 149:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit fin blogg. :)

vill du följa mig med blogvin? jag använder inte de till mina bloggar ja lääser men

ja har en speciell mapp på datorn som ja lägger alla bloggar jag läser i , och dom kollar

jag igenom flera gånger om dagen o kommenterar, så följer du mig med blogvin lägger ja dig i den mappen ?

2009-08-20 @ 17:55:41
URL: http://emmyandersson.blogg.se/
Postat av: andrea

Tack detsamma =)

2009-08-20 @ 18:08:31
URL: http://minbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0