Lördakväll

Hejsan.

Min helg har hitils sett ut såhär.
Fredag: Åkte till Vällingby efter skolan me Malou, Antigon och Lisa.
Vi shoppade och ja köpte en vithalsduk, en ljuspärongrön tröja och örhänge till överhålet
(ah ni fattar?)
De va nice, vi avslutade det med en fika i Vällingehus.
Senare på kvällen åkte jag och tjejerna till Tim.
Åkte hem typ 11 och kollade på sorglig film. muhaha.
Lördag: Åkte till Kista med Malou och Gabriella och har vart där hela dagen.
Åt lunch på Spansk grej och de va skit mysigt.
Idag handlade jag svarta chinos och två par örhängen.
sen ikväll ska vi till Tim. (igen)
Amanda från skåne kommer också JIPPIE =))
och sen ska jag sova hos malou balou . AS MYS.
TjenisPenis<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har jätte kul med er :D<3

2009-02-09 @ 00:03:18
URL: http://amaandu.blogg.se/
Postat av: Andrea

vi har jätte kul med dig också :D <3

2009-02-09 @ 18:38:57
URL: http://minbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0