omg the movie night is over

hejsan
Det är med sorg ja måste berätta att vi inte kunde sova hos antigon :'(
men det gör inget allihop för imorn om kära plutten vill så går de. yeeeeah
Men de här va väl himla bra då får ni ett inlägg och GUD VA GLADA NI BLIR !
nä men klockan e typ 2 och ja städar i mitt rum.
i know i know. psyko ! men de e fett roligt att städa på natten, man e fett taggad lixom ;)

Men iaf, vi va en litenstund hos Antigon och kollade på en film iaf. De va mysigt.
Men anti den jäveln somnade, hon svek oss ! nä men hon vakna sen och så kollade vi på resor till cypern hur mycket det kostar. über dyrt ju. typ 11.000 för en person !
herre min skapare (KÄRRINGSTYLE)
Jag e på bra humör. men alla sover typ så de va ju bra att ja fick visa de för ngn.
så ja e fett film sugen nu och jag har sätt alla mina filmer. Och ja måste bädda nya lakan.
hmm lets bädda och se en gammal film ;) sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0