såhär kan man också roa sig

Tryck på random på din musik och skriv in låten efter frågan.

1. Hur mår du idag?

Speaker

2. Kommer du långt i livet?
Jag älskar dig

3. Hur är skolan för dig?

Flightless bird

4. Vilket är ditt livs themesong?

Dance down

5. Vilken är din livshistoria?
Strobelight

6. Hur ser din framtid ut?
With you

7. Hur blir din morgondag?

Baby laughing

8. Vad är det bästa med dina vänner?
ja försöker

9. Vilken sång beskriver dig bäst?
I want you

10. Hur ser ditt liv ut just nu?
Let me go

11. Vilken låt kommer att spelas på din begravning?
Falling behind

12. Hur var du som barn?
Alone

13. Vem kommer du gifta dig med?
Far away

14. Hur ser världen på dig?

The kill

15. Vad tycker dina vänner om dig?
is it you?

16. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Can I have this dance?

17. Kommer du någonsin få barn?

Face down

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Remain forever

19. Hur blir du igenkänd av folk?
i'm not pop

20. Vilken är din livsfilosofi?
Bag in da box

21. Vad tycker dina föräldrar om dig?
Touch

22. Tycker andra att du är attraktiv?
Say goodbye

23. Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
You and I

Öppna din SMSinbox. Tryck neråt fem gånger.
Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första frågan.
Sen fortsätter du fem gånger ner, och det är dina svar.

Vad gillar folk bäst hos dig?
haha jag också? Hade precis spytt upp min soppa, plus att ja hade feber

Vilken raggningsreplik faller du för?
Förlåt att ja nt messade igår men de blev helt misslyckad kväll

Vad var det första du sa imorse?
vakna

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
just nu sitter jag och tråkar framför datorn, ska nog slagga.

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
om ja får ett sms när jag är ute och går känner ja inte vibrationen.

Så vad säger du under förspel?
nja lite för trött för de

Och efteråt?
Haru frågat?

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
OMFG DE E JU HON!

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
najs ja ska ha några

Vad sjunger ditt favoritband om?
vem?

Vad säger du när du inte är sugen på att ha sex?
okey fett chill ju

 Vad är det första du säger till mamma/pappa på morgonen?

Kallar du mig bög -.-

Haha fan va tråkiga dom blev. Aja nu har ja roat mig dags att städa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0