wake up

Tjabba
Nu är mitt rum stökigt igen! imorn får ja fan ta o damsuga.
De e tråkigt att damsuga, man bara håller i en slang och rör runt den på golvet. roligt? nä
åh sucka ducka. Ja orkar inte har västa ångest typ tror ja.
lixom imorn ska ja: Städa, damsuga, ducha, läsa engelska, hemkunskap, musik, matte och va m my friends.
herre min skapare (där kom de igen)
ja sitter i mitt rum o lyssnar på musik, de känns rätt deprimerande.
kan ingen människa vakna och prata med mig?
Haha ja kan ju alltid typ kolla på film. (som vanligt -.-) Men de e mysigt ju! come on.
Okej den ända filmen ja har just nu är The Holiday. och så har ja fan Arn också.
Men ja vill se The holiday tror ja, Jude Law e så heeeeeeeet.
så nu ska ja dreggla lite. (stavas de så?) aja puss&kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0