ingen sömn

Jag kan inte sova, de e ganska jobbigt.
Tror ja har vänt helt på dygnen, inte bra när ja jobbar ju.
Blir så himla trött när ja sitter där i kassan.
Fatta le mot alla en hel dag, inklusive galna pundar kärringar som skriker på en.
Fyfan, de e rätt jobbigt.
Såhär pratar ja ungefär me alllllaaaa idioter.

Jag: Hejhej :)
Den: hej..
Blippar alla varor.
Jag: Så, va det bra så?
Den: mmm..
Jag: Okej, då blir det 405.50
Den: Vaför kostar den så mycket!!!? Den e billigare på Ica...
jag tänker *MEN GÅ TILL ICA DÅ JÄVLA KÄRRING ÄCKEL!*
jag: jadu.. javet faktiskt inte, men om ja hade fårr bestämma priset hade jag sänkt det.
den: hmm, ja det hade fan ja me.
jag tänker * vill bara ta ditt fucking huve och slå i en sten"
jag: okej, hejdå trevlig kväll :)

Som tur e jag LEDIG !


Kommentarer
Postat av: Anonym

bitch

2009-07-23 @ 15:21:12
Postat av: ANNIE

haha, det är inte lätt att vara tant tänk på det ;D

2009-08-04 @ 03:40:43
URL: http://HTTP://ANNIEMELLSTROM.BLOGG.SE
Postat av: andrea

haha dom e pentionärer va har dom för problem ? INGA . haha nä men de e inte lätt att va arbetande heller ;)

2009-08-04 @ 15:48:52
URL: http://minbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0