090323

tjabba tjena hallå. Idag har det vart skola, tråkigt men inte lika tråkigt som de brukar va. Har haft 3 timmars håltimme, den spenderades på åkermyntans pizzeria med Malou, Kicki, Aila, Emelie och Emily. Vi käkade alltså våran lunch där (borde göras oftare ;D) Dom köpte familje pizza och ja kebab tallrik. nyttiga vi. Haha, sen när vi kom tillbaka va det lunch i skolan, men naturligtvis så åt vi inte, det skulle vara rena döden efter den där kebaben! Sen va det bara 3 lektioner kvar av dagen, svenskengelska, EPA och SO. Och de blev såhär. Vi kollade på skräck film på svenskengelskan. Haha Evil Dead hette den typ. Haha dom flesta ( delvis jag ) satt och skratta halva filmen, ja kan erkänna att den va liiite läskig (a) men mest töntig. Men de va kul fan. Alla skrek och ah helvete de va höjdpunkt nummer 2 på dagen. --

Imorn är det hemkunskaps prov och ja har inte ens öppnat boken än. hemska jag! Det är för dom som satsar på vg-mvg. Och ja kan lätt få mvg i hemkunskap om man anstränger sig, de e ju inte ens svårt typ. Ganska svårt e konsument men laga mat kan väl alla. Hoppas ja höjer mig till mvg iaf. Behöver massa poäng, annars failar ja på gymnasium.
Men nu ska ja hjälpa pappa att duka vättni så ni får ha det bra så hörs vi sen. kram



Haha typiskt mig att glömma kameran just den dagen man får tillfälle att använda den. Så det blev suddsudd med mobilkameran. Har lixom haft kameran i väskan hela förraveckan och helgen och så tar ja ut den. suck på mig (:

Kommentarer
Postat av: patricia

filmen äger ju fan :D

2009-03-24 @ 20:37:50
URL: http://agirlthing.blogg.se/
Postat av: Andrea

Haha javet den va grym ;)

2009-03-24 @ 21:24:47
URL: http://minbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0