090329

Hej, nu är det typ snart natt och jag sitter här i mörkret och dricket te och äter äpple. Det är mysigt och gott, har tittat på en film med will smith. Men jag har inte tittat så mycket så ja förstod inte, men den va typ jätte hemsk. Han ger sitt hjärta till sin tjej som har en hjärtsjukdom. De e äkta kärlek förihelvete. Men sån kärlek existerar inte, typ? Den som finns här i hässelby är "ey walla vilken gött bre" osv. Haha de e sjukt. Men fan nu har ja låg energi nivå och tänk om datorn dör. Ja får göra det här snabbt. Jag hann inte städa idag så ja kanske gör de när ja går ner till mitt rum, tror ja gör de. De e fräshast så. Imorgon så är det juh skola, då är den jobbigaste dagen börjar 8 och slutar 4. Galet! Ja vill åka utomlands och bara komma iväg från all stress och lixom andas ny luft. De känns så kvavt i sverige, bara massa snö och fuktig luft. Not so nice, ja e pretty trött också. Men va säger ni, Grekland skulle inte sitta lite fint va?



Härligt härligt, vet ni va? Batteriet dog precis och ja fick springa som en galning för att va säker på att ingenting skulle försvinna. Man orkar ju inte precis skriva om samma sak, då blir det alltid så himla dåligt. Ska lägga in smutstvätten och börja städa. Men vi höres tomorrow. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0