dancedance

ching chong.
Hur är det? Med mig är det bra, jag e glad.
haha, ja svarar på mina egna frågor, det är bra.
Men iaf, dansen idag va skiiit jobbig, värsta uppvärmningen och grejer.
Men de va skönt efter när man tog den där halvtimmes duschen ;) --
Patricia har tipsat mig om en bra piercing studio så imorn tror ja att ja åker dit och chekkar läget.
Om de funkar bra så ska ja ta om navelpiercingen i april när ja fyller år tror jag.
dubbeltrubbel. Ja har glömt engelska glosorna i skolan och dom e tills imorn. help me !
Hoppas Malou skickar de på msn eller nått. (Logga in din jävel =D)
men ja försöker få tag i Malou sen ska ja äta en grape frukt och sova gott. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0