fredags glädje

Hello. Imorn är det heliga fredag, de betyder freedom. Heeelg! Fan va skönt, planerar att sova hemma en dag och bara sova ut. hmm kanske blir ngt man fullföljer? Haha ja e så trött så ja skulle vilja sova alltså typ jätte länge. Idag har det väl vart chill on the grill i skolan, so provet gick väl sisådär. Svåra ord inom hinduismen som ja absolut hade glömt stavningen på. typ Bagahavagagita. eller ngt, lixom vem kommer ihåg något sånt?
Efter skolan blev de som ja tänkt mig, va borta typ 20 minuter sen drog ja till malou. Där gjorde malou ansiktsmålning på mig (till hennes bild projekt) Och sen så klippte jag henne och vi kollade på the hills. Låter som en vanlig dag i mitt simpla liv. Haha, men i like it biatch. Oum, har inga planer för helgen hitils hoppas och ber på att de händer nått roligt men vi får se, återkommer med de. Min kissemiss e här, den sover alltid med mig, hon älskar mig. Haha så sötast ever alltså!




Ja e så jävla trött, ska typ lägga mig om några minuter och klockan är ändå bara tjugo i elva lixom. Jag är bra fan! På söndag blir det väl sommartid? de är ett riktigt vårtecken. Någon annan som sätt nått vårtecken? Jag har, dom har börjat sälja påskmust. Det är ju fanemej vår upp i dagen, påsk = påskägg = gömda i GRÄSET = sommar. ellerngt liknande. Haha nu tror *hoppas, hoppas* jag att det inte kommer mera snö. (de kommer de göra bara för de) Men de bajsar vi på. (ngn som fattar? ;D) Haha aja gonatt, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0