friday night

tjenamors. Nu är det fredagskväll, äääntligen! fredag gör mig hel, de betyder lixom att de är två hela dagar utan skola. Ja hatar skola, jag är så trött på de att ja vene vad ja ska göra. Jag kommer gå in i väggen eller va de e man säger. Hopplöst, känns som ja kommer sänka mig i alla ämnen, hippie! Och btw hurni, någon mer än jag som börjat tycka att facebook är överskattat? ja fattar ingenting av de, kanske lär mig med åren. Haha men guuh va negativ ja låter. lixom här är det fredag och ja låter negativ, de går ju inte ! Ikv ska ja typ sova hos malou, myyyyyyyys! Lisa kommer också vara där, men inte antigon =( lillagumman ligger hemma och spyr hela tiden. Jag tänker på dig älskling, alla som kan, kan ju gärna äta en bit mat för henne, hon lär inte ha fått ner mycket i magen /; plutten då. Nu är det tydligen mat och ja som skulle hinna tvätta håret innan maten, damn. Haha ja får väl äta fort eller tvätta fort, beslutsångest. Men käkar då och skriver sen . kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0