halvtimme

hejsan. Sitter i skolan i varmarummet. De e ett rum som e grymt varmt så man typ dör. Haha men de e skönt när de e kallt i skolan och ah. Vi har en halvtimmes rast eftersom att vi har haft prov nyss. De gick faktiskt bättre än ja trott. Eller ja vet inte om det gick speciellt bra men jag hoppas det. Och jag e juh så otroligt snabb på att skriva prov så ja blev klar när det va 50 minuter kvar. Då får man alltså en helvetes lång rast. Men de e skönt ibland att bara ta det lungt och nu blev det alltså ett blogg inlägg. Men iaf, vi har snart lunch och de e faktiskt (ammmaaazing) de  e god mat. Fiskpanetter och potatis och rhode island sås. mumsfilibaba. Haha ja men så är det, har en lektion kvar efter lunchen. Matte, jippikajej tråkigste ämnet förutom typ No. Men oh nu är det bara 20 mnuter kvar. Hejja mig. Nu lämnar ja nog tillbaka datorn snart och kanske om de inte blåser sätter mig ute i solen. Har det jätte bra. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0