I hard work work

Hellu. Alltså ja skrev precis ett långt inlägg men datan fucka up sig så allt försvann. Typiskt! Men iaf. Idag har jag fått jobb, ska alltså börja jobba på konsum på sveavägen i stan. Haha långt härifrån. Men ja börjar på tisdag 7/4, alltså nästa vecka! Det ska fan bli kul, ska börja med att lära mig kassan, funny funny funny. Ni får handla där ;) Nej men de e väl kul, mamma fick också nytt jobb idag congratulations ! Så ikväll ska vi fira lite tror ja. Men seriöst äntligen få tjäna egna stålar, fett m cash! nice ! Ja har ett till jobb som ja ska jobba på i sommar, Scandic hotell i bromma. Så ja behöver inte vara rädd att bli utan iallafall.

Nu sitter ja på mitt rum, de e ganska varmt. Ja ska kolla på The City och ja ta det lugnt. Kanske dammsuga efter och sen gå upp till min kära familj och dricka te och ja you know. Helt och hållet hel lugnt. Nästa vecka är det påsklov ! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0