not so good

Hejsan. Nu är det snart House, de får man ju inte missa. Sen så blir de andra avenyn på datorn ;) Mega kväll. Måste igentligen plugga till so provet men ja har ingen ork. Idag blev det alltså först hem till malou efter skolan. Snacka lite skit med Lisa och Malou. Då fick man veta ett och annat. Alltså folk som snackar skit bakom ens rygg så jävla moget alltså. Om ni ska snacka skit håll er till sanningen fan. Ja e så fucking frustrerad, men ja vet sanningen och de e de som räknas. Alltså ja tar inte åt mig av ert skitsnack små pojkar. I vårt samtal tror ja att ja fick med "Alltså jag måste döda honom" ett par gånger. Lisa blev lite chockad över att ja ville döda och inte bara snacka med den. Haha men ja e as peppad på att mosa honoms huve. Ja men ändå.

Efter vårat jätte frustrerande samtal så drog ja till vällingby, helt alone. De va faktiskt mysigt på sitt sätt, man behöver lixom inte gå in där alla andra vill gå in. Så de e ju bra. Men ändå de blev som ja visste att de skulle bli. Jag skulle köpa ett shampoo (så stavades de visst (I)) de köpte jag fakitskt. bravo andrea! De blev Elvital Anti-breakage. Alltså ngt som reparerar håret från Åhlens. Men sen så kunde ja bara inte slita mig utan va tvungen att gå till gina också. Där hittade jag ljusblå jeansleggings. Och ja va BARA tvungen att köpa dom, haha damn. Då va man uppe i en lite för hög summa än va ja skulle handla för idag. Sen så gick ja vidare till H&M och köpte ett par svarta leggings. Och slutligen så gick ja förbli indiska och hitta en tröja/skjorta. Ja så de blev lite mer än väntat. inte bra, inte bra.



Så sammanlagt blev de.
Elvital shampoo, åhlens - 49kr
Jeansleggings, gina tricot - 299kr
Svarta leggings, h&m - 79kr
Tröja/skjorta, indiska - 199kr.

Damn, måste ju spara pengar till balklänning och skor osv.
Men ikväll har ja vart med Patrik och Olle, som vanligt varje tisdag. Mohhaha. Men ah shit ja missar ju alla program. tjingeling, kram

Kommentarer
Postat av: jeni

ahha åååh. jag var tvungen att skratta lite när du skrev "honoms huvud" , haha, gulligt det lät : D

2009-03-25 @ 14:59:33
URL: http://youaretheparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0