ont de gör ont

Tjena maten va inte klar. E typ ändå fortfarande mätt efter kebaben ;) Men ah ja har sjukt ont i magen, stress? alltså de gör så ont att ja tror att ja dör. De gör lixom ont lite nedanför solaplexus eller va de heter. Alltså typ emellan tuttarna fast nedanför. Det är väl stress? Det måste det fan vara för ja e grymt stressad och aj det gör otroligt ont när ja andas. Jaha de här va ju jätte kul verkligen. Tar en novalucol o hoppas att de går bort. jippikajej.
Ja har roat mig och tänkt på andra saker än magontet genom att göra mig som en south park. Haha jätte gulligt och asbra sätt att roa sig om man är uttråkad. Haha observera att ja även fått me mobilen ;) Den är ju mega viktig! Sen så ja va ska man säga. Jag upp i dagen. Haha ni kan också göra er själva som south park gubbar på deras hemsida. Dom e sjukt söta. Man kan göra värsta flumm. Men nu ska ja lägga mig på golvet och kämpa bort magontet. kram

Kommentarer
Postat av: Linn karlsson

haha jag har också haft så jävla ont i magen på de stället :S de e typ tarmarna fett läskigt fick nästan åka till sjukan :D

Hoppad du blir bättre

Din blogg e toppen (Y) :)

2009-03-23 @ 21:30:13
URL: http://llrk.blogg.se/
Postat av: Andrea

oh herregud, hoppas de inte går så långt :O har så ganska ofta. Men de går över ^^

tack så mycket =))

2009-03-23 @ 22:10:55
URL: http://minbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0