proppen har gått

tjena mors.
Nu sitter ja i mitt rum, de e ganska mörkt.
Jag har  runt 10 ljus i mitt rum just nu. myyyys stämning.
En propp i vårt hus har gått så de e lixom mega mörkt och de kan ej fixas förns pappa kommer.
han e seg som vanligt, men de gör inget för han e bra på sitt sätt :)
men iaf, idag har ja shoppat i stan med mina tre små gummor.
hel kul ju, köpte en jätte fin Fiorelli plånbok på accent. Och en ny True much fondation från H&M.
Sen så köpte jag även en vitnings tandkräm, den ska användas flitit.
De va väl allt, kvällens planer är ej planerade yet. men ni får ha en fortsatt trevlig helg. <3

oh btw, har typ fått sommar och helg jobb på Scandic hotell, yes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0