snabbis

godmorgon. Nu ska ja snart gå till skolan. hippie. Vi har igentligen bara tre lektioner idag så det ska väl gå bra. Men en av dom lektionerna e hemkunskap och bajs på de. De är prov och jag hoppas (ber till gud) att de inte är så svårt även om man inte pluggat så mycket. haha skit samma. Idag har ja både hunnit tvätta håret och kissat ! jag bättrar mig. Jag e igentligen jääääätte morgontrött. Men ja klarade att gå upp iaf en halvtimme efter klockan ringde. hejja mig! Efter skolan tror ja att ja drar till vällingby, måste shoppa nytt schampo (hurfan stavas de (?)) Ah och så får vi se om ja kan hålla händerna borta från att inte köpa ngt annat. Kan bli svårt men vi får se. (A) Men oj nu måste ja sticka. Vi hörs sen Ha en bra dag puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0