söndags ångest

tjabba, idag är det söndag. neeeeeeeeeej ! Helgen är slut och imorn är det skola igen. Ja orkar inte, de är så sjukt jobbigt plus att vi har prov och säkert tusen läxor och shit. Men en vecka andrea. STÅ UT! Dagen kommer att bestå av att snart åka på dansträning, sen hem och duscha, kanske kolla massa film och bara ta det lugnt kanske städa rummet, vilket går typ ganska snabbt. Gud va skönt de lät , längtar!
Ja har inga planer för veckan än, förutom tisdag och onsdag eftersom då är de patrik och olle! och dans =) pretty nice huh.


I morse fick ja nya korta strumpor och en telescopic mascara utan att behöva betala en krona. Haha mormor tycker att mina strumpor alltid är håliga så hon hade köpt nya till mig och lagt i hallen. tack mormor! <3 =)
Och mammi hade köpt ny mascara som hon inte gillade så den fick ja också. danke mammi <3
Men ja måste nog börja klä på mig träningskläder och sånt nu. krammiz

Kommentarer
Postat av: jeni

tydligen har jag det.

2009-03-29 @ 12:54:40
URL: http://youaretheparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0