tisda kväll

tjenatjena.
Nu har ja tagit ny sån där Id foto de blev jätte fult men who cares.
Ja börjar tio i ett imorgon, fett soft ju =))
men iaf, ja va m Patrik och Olle ju, de va mkt trevligt men kallt, vi va ute ett tag.

Vissa i skolan, typ 30 pers från 9an har fått ett pisa brev. Jag fick ett !
ja e sååå speciell ;) men Pisa e typ att man sitter i en dag och skriver ett prov.
Låter jobbigt, men man slipper lektioner och så får man pizza till lunch.
Kebab eller sallad för min del då men pizza för resten av retarded barnen :)
Haha men alltså och imorn har jag matteprov och ja kan ingenting, räknar med IG.
Men hoppas hoppas att ja klarar det, please god.
Ja ska väl go to bed, men ja e inte så trött. Men får väl läsa min "super bra" bok.
Linas kvällsbok. e trött på den nu har läst den en gång redan men ja har inte orkat låna en ny.
Bra boktips ? Puss&Kram Love Yah

Kommentarer
Postat av: malou

när ska jag få tillbaka boken som du fick låna av mig ? . / Lisa

2009-03-11 @ 11:36:33
URL: http://maalous.blogg.se/
Postat av: Andrea

juste ja tar fram den så ja tar me den någon dag i veckan, va va det den hette. Den va bra fakiskt. Lite seg i början bara :)

2009-03-11 @ 21:24:29
URL: http://minbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0